Veckan..

Ja den här veckoplaneringen sket sig lite.. blev ju förkyld. Men jag blev ändå inte jätte förkyld, så nu är ja så gott som frisk! naaajs! :)  Men jag har kommit på en ny idé, jag ska ut å gå/jogga före frukosten varje dag. BRÄNNA FETT! jag vet att det absolut inte är det optimala att köra på det. Eftersom mina glykogen depåer vill ha påfyllning av glukos på morgonen så blir det liite jobbigt att träna då, men låg intensivtarbete gör att man bränner FETT!!! å sen blir det styrketräning/gruppträning på eftermiddagen. Jag vill bara påpeka att det är beach 2009 snart, så det kommer bara vara i en månad!!! Inte mer. Jag är verkligen emot träning innan frukost egentligen. :)

Måndag: Aqua 60 min
Tisdag: Promenad innan frukost 45 min, promenad 70 min
Onsdag: Promenad innan frukost 45 min, aqua 60 + djupvatten 60
Torsdag; Step dance 60 min
Fredag: Jogga innan frukost, gym + aqua spa
Lördag: Jogg innan frukost, gym
Söndag: Promenad/jogg innan frukost, crosstraining/ löpning 60 min.

Under tre dagar så pågår det Idrottsmedicins vårmöte här i Umeå. MASSA bra föreläsare.. Idag lyssnade vi på "fysisk aktivitet vid graviditet", "Tom Best" (finbesök från usa) och "blir man smart av att jogga?". Imorgon bitti blir det "skall kvinnor spela fotboll ur ett knäskadeperspektiv?" And guess what, Håkan Alfredsson som har den. Lite imponerande att ha Slatans läkare här ändå... :)

Äntligen börjar det kännas som sommar här!! NJUUUUTER!

See y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0