Yran + grillning

Vilka lyckade dagar... Igår var det yran. å vi ställde ju självklart upp med ett lag. Vann en match å förlorade två, så vårt mål uppfylldes!!! :)

Vårt lag i snygg outfit..




Carro i sin blåbärs dräckt!



Fredag kväll efter yran; Där hade jag inte många kort.. men ett fick jag när vi var ner på stan å kolla Björn Rosenström. Å kolla soluppgången där bakom..klockan är ändå bara 01.00. Heeeelt UNDERBART!


Lördag dag;
Elin glassar i solen..


Kolla in allt folk...å det är ändå två timmar innan finalen spelades. :)



Kvällen; Mycket bilder...men sååå mysigt vi hade! Klockan är nio på kvällen å ändå värmer solen riktigt mycket. Vilken dag!! Det är såna här dagar man minns när snön å mörkret kommer.. Suss å Catalina tog sitt första dopp, galna. Mitt kommer inte förrens slutet av augusti haha.




¨
Dags att sova å komma upp i tid för att plugga imorgon. Å självklart ska jag ut i solen å plugga. Inte varje dag det är över 25grader. :)

Ha de så himla bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0